Saturday, September 26, 2009

hari raya yang so amazing!!!!!!















raya pertama:

this is my family yg so amazing...
yg duduk tur mak aku larh...
dari kiri...
adk aku(qadratul amani)
aku
akak aku(qadratul asma')
anak sedara aku(batrisyia alya)


















raya pertama:
aku,mak ngan kwn bek aku izan





















raya pertama/kedua:
aku dok g beraya ngan izan ke semo umah kegkwn aku...

raya pertama:
amar/izan/munirah

raya kedua:
kimi/azimah/shahrun/azi



















mlm raya kedua:

pas blk umah azi mlm tur tok aku(duduk) dtg umah...bersama maktam aku(tudung pink) yg baru blk dari india cuti raya,paktih ngan maktih(2org yg paling kiri)


















raya ketiga:
kakak2 n abg2 aku semo dtg bwk anak2 diorg..da jgk yg bwk org gaji..hhehehehhe





















mak aku epi sgt even bkn anak kandung mak aku...mak aku tetap syg diorg...rasa mcm famili aku kembali mcm dlu..cuma ayah n kak lil jek xder....



















nie iman maisara...
anak sedara aku no 10
dia nie suka org puji dia cantik...
hehhehehehhe
tp dah mmg cantik pown...


















jom mkn!!!!!
nasi impint ngan kuah lontong....
tp yg family aku plg suka..
ketupat palas mak aku larh...
my mom is the best cooker eva!!!!!!

















alya n hakim (abg kpd iman td)
diorg nie dari kecik lae rapat...
dah mcm mr n mrs smith...









semo dah nk blk dah......











the sad moment during the 1st week of raya















raya kelima:
bobo kucing ksygn family aku....mati....
pg tur mak ngan amani dah bwk bobo p klinik haiwan...
doktor ckp bobo kna penyakit hawar*.ptg tur dia mati...
sian bobo...dia baek sgt....

*sejenis penyakit kucing...xberjangkit kpd manusia...







saja2 ltk.....















nie kuih raya adk aku wat....



















nie kuih raya yg aku wat....
















sblm siap2 pg raya....dok kemas umah...semo..hehhehe



















ibu di pagi raya






















akak di pagi raya






















aku di pagi raya






















amani di pagi raya





















alya di pagi raya......














raya thn nie blm hbs lae....gmbr2 nie kt kdh jek..
kt kl belum lae beraya....

tp overall raya thn nie besh gilerz.. family aku back togethr back...semo org ketawa gembira dihari raya.....aku suka sgt......kecuali time bobo mati....

1 comment:

MataBulat said...

oo..
gmbr aku ada..
hehe..
xmntak izin pown..
c u in court..hehe