Sunday, September 13, 2009

bulan puasa yg so amazing

hurm...dah lama sgt kn aku x post blog aku..hhehehehe..ada ker org kisah kn aku post ker x blog nie..hahahha..

wat eva...

nie cerita aku sepanjang aku xpost blog..hehhehe

pas aku stat blk aku yer sem 1 3rd yer...aku jd amat malas tok post blog...mcm xda sgt bnde nk diceritakn..tp 1st day puasa aku...aku sambut kt kuantan...hehhehe...amazing kn....aku suka sgt teluk cempedak..sgt cantik....



then aku blk uia...
smbg wat repot2 aku r...hehhehe

aku sbnr yer nk cita tntg skrg..
hurm...
skrg nie aku kt lcct tgu flight aku ke alor star tok blk raya umah mak aku...
nie 1st time aku nek flight n sorg2 lak tur...
try and error r aku..
hehehhe...tur x pntg...
skrg nie kn bulan puasa....
aku bkn nk ngumpat ker aper..tp ak skrg dok lepak online kt mcd....
tgh2 dok online aku nmpak 2org mamat melayu nie..masuk mcd gak..dok meja dpn aku...
sah2 sgt muka melayu diorg nie...aku igt diorg pon nk lepak mcm aku gak r...
tp tetiba kwn dia sorg msk dlm..
so ak wat xtaw nk terus mengonlinekn diri aku..
hehhehe
lyn facebook..
huhuhu..
tetiba...
kwn dia yg masuk dlm mcd td beli bigmac set 2 kowt..
diorg ngan selamba yer mkn...
aku xphm..
kenapa xpuasa....
nie kn bulan mulia...
yer pon xpuasa...
jgn r mkn dpn public....
aku geram dan sedih sbb diorg nie melayu....
afta diorg mkn..terus diorg blah....
byk jek org melayu dok lepak mcd...tp diorg jek yg aku tgk mkn...
xmalukan diorg?
aku yg tgk nie pown malu sgt.....

ok r..nnt da kesempatan aku post lae ek blog nie...
wat sesaper yg xpuasa tampa sbb..malu2 kn larh diri anda....semo org berebut kumpul amalan..korg lak bersusah payah kumpul dosa!!!!!

hheheh
td aku ckp nk cita tntg aku spnjg xpost blog..tp xjd lak...
hehheeh
c ya

No comments: